wtorek, 28 kwietnia 2015

HAUL | KWIECIEŃ

Witajcie! Już za parę dni koniec kwietnia, więc czas na haul zakupowy. 

Wczoraj przyszła do mnie paczka od MintiShop, a w niej biały podkład, czekoladka 0 kcal oraz paletka korektorów. W końcu nie będę miała problemów z żadnym podkładem bo ciężko coś dobrać dla takiego bladziocha. Paletka cieni jest cudowna! Dobrze napigmentowana, jednak więcej już wkrótce... Co do korektorów jeszcze nie mam o nich opinii, bo przyznam to dość trudny kosmetyk, o nim też na pewno pojawi się post. 



Podkład: http://mintishop.pl/product-pol-4245-Makeup-Revolution-The-One-Podklad-Shade-1.html
Korektory: http://mintishop.pl/product-pol-4143-Makeup-Revolution-Paleta-korektorow-LIGHT.html#tabs_58676
Paleta cieni: http://mintishop.pl/product-pol-4210-Makeup-Revolution-Paleta-cieni-DEATH-BY-CHOCOLATE.html

  Kolejne produkty to biedronkowa pielęgnacja. Myślę o zrobieniu postów stricte z produktami z Biedronki bo można tam znaleźć niezłe perełki. Co o tym sądzicie? :) 


  
  Na promocji w Rossmannie wychwyciłam podkład HD z Lovely (w za ciemnym odcieniu...) ulubioną arbuzową pomadkę i słynny tusz.



  Za to Natura mnie rozpieściła!
Dwa korektory- kultowy Catrice, czwórka do korygowania z Kobo oraz krem CC. Hot paletka z My Secret jednak myślę, że na jednej się nie skończy :) Czarny eyeliner, który próbuję podejść na wszystkie sposoby jednak nie bardzo mi to wychodzi... 





A Wy co dorwałyście na promocjach? :)

4 komentarze:

  1. Paletę czekoladową i korektor z Catrice muszę kupić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. melisę szczerze polecam jako nastolatka nigdy nie miałam problemów z cerą, a wówczas tonik z melisą towarzyszył mi codziennie, dziś jako 35-latka też spokojnie patrzę w lustro, bo melisa nie jest mi obca :) chociaż używam też innych dobrych kosmetyków.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melisa pod jaką postacią? :) Kosmetyki czy herbata też?

      Usuń
  3. o! Miałam kupić biały podkład i zawsze zapominam, teraz już na pewno muszę kupić ;p

    OdpowiedzUsuń